SEX, MODE & LITE TILL....

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

LJUGA INFÖR HALVA SVERIGE?

Av BEXS X2 - 22 juli 2010 17:34


http://nyheter24.se/bella-tyra-show/388231-veckans-gast-kissie


Länk från "Bella&tyra show" där bloggerskan Kissie är veckans gäst.

Tror nog alla vet vem denna "Kissie" är som jag skriver om. 


I den här inspelningen säger hon tydligt att i princip allt hon skriver om på sin blogg är osant & att hon redigerar alla sina bilder.

Den här tjejen tycker att man är tjock om man har strl. 38.

Hon har något extremt stora tuttar, Silikon. 

Dessutom har hon injecerat i läpparna så överläppen är trippelt så stor som underläppen...  I princip alla ungdomstjejer i Sverige kollar dagligen hennes blogg och vad ger detta för intryck?  Hon är en av Sveriges största bloggerskor pågrund av hennes utseende. 

Som hon erkänner själv & redan hela sverige vet så är det ungefär 50% av hennes besökare som hatar henne och kollar endast för att få sig ett gott skratt. 

Och ja, man säger ju att ett gott skratt förlänger livet så jag fortsätter att kolla. 


Tjejen är svin rik och ja varför? Jo för att hon provocerar i hela sin blogg, har stora boobies och läppar. Skriver att hon måste gå ner i vikt när hon redan ser ut som ett skelett, eller ah som jag tycker - En Bratz docka. 


Och sen måste jag bara lägga till att du bruden som hade bloggen: stoppakissie.bloggplatsen.se du är fan guld! haha att äns komma på iden...

Synd bara att bloggen nu är nerlagd..  men hon startade den bloggen och kopierade allt som kissie skrev & hennes bilder och la upp det på sin blogg för dom som vill kolla på henne men inte ge henne pengar för att dom är i inne på hennes blogg. En jävligt grym ide! 

haha..  

    


 
 
Ingen bild

sanna8710.blogg.se

22 juli 2010 18:20

ja tycker kissie är as ball haha :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BEXS X2 - 2 januari 2011 23:18

Gott nytt år på er alla läsare! Vi fira såklart nyåret tillsammans som R.S,hennes pojkvän och en vän ordnade :)  De blev mest bråk o blodet spruta åt alla håll, någon sket ner sig och allt var allmänt galet men vi hade ändå roligt!    Så nu ä...

Av BEXS X2 - 22 december 2010 15:23


Jag talar nog för oss båda när jag säger fy fan! för falska människor... Tänker inte lägga ner nån tid för o skriva hur jävla förbannad jag blir... Bara de att personen i fråga nu mist två "vänner"  Just nu gör jag pepparkakshus nr 2 och lyssna...

Av BEXS X2 - 20 december 2010 11:26

Fyra dagar kvar tills tomten kommer!  En vit jul, det är ingen snack om saken... Kanske lite väl vit? Var precis ute på en morgonpromenad men vände snabbt hemmåt igen med tanke på att det snöar igen... inte skönt. Det var en händelserik helg...

Av BEXS X2 - 16 december 2010 11:40

Först måste jag ju börja med att tacka min älskade vän bexs som skrev det jätte fina inlägget om mig! Kärlek till dig!  Jaha kära fosterland, vart är du på väg? Sveriges första terrorbrott! Kopplingar till Alqaida.  Och det här med att sveri...

Av BEXS X2 - 13 december 2010 18:06

Jag har Sveriges nä Världens bästa vän...  Hon heter Rebecca precis som jag... Hon är bäst... precis som jag... Hon får mig att må bäst och hon får mig även att inse att jag ibland kanske ska lugna min kaxiga sida o vara lite snäll... Hon fin...

Presentation


BEXS X2
Sex, mode & lite till...

Besöksstatistik

Omröstning

Hade ni en lyckad nyår?
 Ja
 Nej
 Helt galen
 Satt ensam

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Fråga oss vad du vill

1 besvarad fråga

Skriv gärna i gästboken!

Våra senaste inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards