SEX, MODE & LITE TILL....

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

KNARK

Av BEXS X2 - 6 december 2010 18:36

Är det bara jag som inte förstå charmen i knark?


"Men man kan testa iaf" 


Varför ens testa en första gång? Tycker ni det är "tufft" elr nått att sitta ett gäng och röka på? 

Varför ens börja? 


jag kan förstå dom som ätit mediciner och sen blivit beroende av det eller behöver ta mediciner för att inte ha ont...

men folk som vill testa på skoj?!!

Hur tänker ni?


Jag har nära släktingar som har hållt på med skiten o jag har sett hur jävla fail allt blev....

Idag är båda helt rena... Och jag vet att dom nog inte hade börjat med det ifall dom hade fått en andra chans


Den ena gick till tandläkaren efter att blivit ren för att få återställa sina tänder som han knappt hade kvar... räkningen sluta på över 60 000 :- kronor... 

värt?


Jag vet inte vad jag vill få fram med det här inlägget...

Kanske att knark är jävla skit o aldrig borde blivit påkommet...

Jag hatar allt som har med knark att göra och tänker aldrig ens titta åt skiten!


Nä dra åt helvete ni knarkande haschtrash slynor som tycker det är nått bra!


      

 
 
Camilla

Camilla

7 december 2010 20:32

Knark är BAJS! kan inte annat än hålla med!

http://frokencarlsson.bloggplatsen.se

 
belllzz

belllzz

8 december 2010 15:00

Håller med knark är SKIT men, för att erkänna så har jag prövat nästan allt (olika droger, endast 1 gång på varje "drog" aldrig 2ggr)jag ville egentligen fortsätta ta mer droger, men hindrade mig själv och det är jag jävligt glad idag över, att jag gjorde! För jag har haft flera vänner som har knarkat vissa är döda idag på p.g.a det:-o så jag håller med om rubriken: KNARK ÄR BAJS!! (BIG TIME!!)

http://belllzz.bloggplatsen.se

BEXS X2

8 december 2010 15:02

bra av dig att inse själv att aldrig mer än en gång, redan en gång är för mycket, men var STOLT över dig själv att du klarade av att "bara göra de en gång"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BEXS X2 - 2 januari 2011 23:18

Gott nytt år på er alla läsare! Vi fira såklart nyåret tillsammans som R.S,hennes pojkvän och en vän ordnade :)  De blev mest bråk o blodet spruta åt alla håll, någon sket ner sig och allt var allmänt galet men vi hade ändå roligt!    Så nu ä...

Av BEXS X2 - 22 december 2010 15:23


Jag talar nog för oss båda när jag säger fy fan! för falska människor... Tänker inte lägga ner nån tid för o skriva hur jävla förbannad jag blir... Bara de att personen i fråga nu mist två "vänner"  Just nu gör jag pepparkakshus nr 2 och lyssna...

Av BEXS X2 - 20 december 2010 11:26

Fyra dagar kvar tills tomten kommer!  En vit jul, det är ingen snack om saken... Kanske lite väl vit? Var precis ute på en morgonpromenad men vände snabbt hemmåt igen med tanke på att det snöar igen... inte skönt. Det var en händelserik helg...

Av BEXS X2 - 16 december 2010 11:40

Först måste jag ju börja med att tacka min älskade vän bexs som skrev det jätte fina inlägget om mig! Kärlek till dig!  Jaha kära fosterland, vart är du på väg? Sveriges första terrorbrott! Kopplingar till Alqaida.  Och det här med att sveri...

Av BEXS X2 - 13 december 2010 18:06

Jag har Sveriges nä Världens bästa vän...  Hon heter Rebecca precis som jag... Hon är bäst... precis som jag... Hon får mig att må bäst och hon får mig även att inse att jag ibland kanske ska lugna min kaxiga sida o vara lite snäll... Hon fin...

Presentation


BEXS X2
Sex, mode & lite till...

Besöksstatistik

Omröstning

Hade ni en lyckad nyår?
 Ja
 Nej
 Helt galen
 Satt ensam

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga oss vad du vill

1 besvarad fråga

Skriv gärna i gästboken!

Våra senaste inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards